• Nincsenek termékek a kosárban.

Általános Szerződési Feltételek

  • Home

Általános Szerződési Feltételek 

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a kristalyfoto.hu címen elérhető webáruház használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül. 

1.) Üzemeltetői adatok:

  • Neve: Tuska Tibor László ev. 
  • Székhelye: 5600 Békéscsaba Luther utca 5/A. 
  • Levelezési címe: 5600 Békéscsaba Luther utca 5/A. 
  • Adószáma: 60309109-2-04
  • Nyilvántartási száma: 20264493
  • Telefonszáma: +36 (66) 430-548 
  • Email elérhetősége: foto@kristalyfoto.hu

2.) Rendelési információk

A megjelenített termékek, illetve az ügyfél átal felötlött fotók kidolgozása megrendelhetők az online Webáruházon keresztül, futár által történő házhoz szállítással. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, azonban nem tartalmazzák a szállítási díjakat futár által történő házhoz szállítás esetén. Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson az „Elérhetőségek” fülre, ahol a megjelenő adatlapon keresztül kérdést tud feltenni az eladónak, vagy az ott rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel. 

3.) A rendelés menete

Az ONLINE KÉPKIDOLGOZÁS gombra kattintva a kidolgozandó képek feltöltése és paramétereinek kiválasztása után a terméket / fotót a Kosárba helyezheti. A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését, kiválasztva a kívánt fizetési és szállítási módot. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor. 

4.) Regisztráció

Meg kell adnia a szükséges adatokat. Nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, telefonszámát valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár. 

5.) A megrendelések feldolgozása

A beérkezett megrendelése feldolgozása az adatkezelési tájékoztatóban található.  

6.) A megrendelt termék ellenértékének és a szállítás díjának fizetési módja

A megrendelt termék fizetésének módja:

Webáruházunkban előreutalás, utánvétes, illetve bankkártyás fizetési módra van lehetőség. A megrendelt termék vagy termékek árát, előreutalás esetén emailban küldött számlaszám és adatok alapján kell átutalni. Az összeg beérkezése után küldjük a terméket. Utánvételes fizetési mód esetén a szállítás díját a csomag átvételekor kell kifizetnie. A szállítási költség a választott szállítási módtól függ. 

K&H bankkártyás fizetés Bank:

  • K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.
  • Adatkezelési tájékoztató: https://www.khpos.hu/sw/static/file/Adatkezelesi_tajekoztato.pdf 
  • Székhelye és levelezési címe: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. 
  • Cégjegyzékszáma: Cg. 01-09-338123, nyilvántartja a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 
  • Telefonszáma: +36 1/20/30/70 335 3355 
  • E-mail címe: khpos@kh.hu 
  • Weboldala: https://www.khpos.hu 
  • Adatvédelmi tisztviselőjének neve és elérhetőségei: Dr. Kürthy Gábor László, dataprotection_khpos@kh.hu 

A vásárló (kártyabirtokos) a webáruházban a Kosárban választhatja ki a fizetés módját. Bankkártyás fizetés választása esetén a Vásárlás lezárása képernyőn a “Vásárlás” gomb lenyomása után át lesz irányítva a K&H szolgáltatás titkosított oldalára. A K&H titkosított felületén a kártyaadatok megadása után, a vásárló a fizetés gomb megnyomásával jóváhagyja a tranzakciót. Szolgáltató a fizetési módok meghatározásánál csalásmegelőző szolgáltatásokat is igénybe vesz, az innen kapott visszajelzések alapján kerülnek meghatározásra – automatikus döntéshozatalt követően – az adott látogatónak elérhető fizetési módok, melyek az alábbi fizetési módok közül kerülnek kiválasztásra: utánvét, bankkártya, átutalás, fizetés személyesen a kertészetünkben készpénzzel vagy bankkártyával. 

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. weblapjára irányítjuk, ahol a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, és Maestro típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. hibaüzenetben közli a hiba okát.

Az Ön személyes adatainak védelme a (… Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (2011. évi CXII. törvény). Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

7.) Szállítási határidő

A megrendelt termékek esetében a kiszállítás, a megrendelés teljesítésének visszaigazolásától számított 1-8 munkanap. 

8.) Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a General Logistic Systems Hungary Kft. (GLS) és az MPL Magyar Posta Zrt. futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. A csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk. 

9.) Szállítással kapcsolatos információk

A csomagküldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a GLS General Logistic Systems Hungary Kft és a MPL Magyar Posta Zrt. felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell. 

10.) Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli. Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye. Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a fogyasztót terhelik. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). 11.) Szavatosság A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. Hibás teljesítés esetén a megrendelő kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatja az üzemeltetőt. Hibás teljesítés esetén a megrendelést az új Ptk. 6:159. § meghatározott szavatossági sorrend szerint az üzemeltető azt elsősorban kicseréli, ha a cserére nincs mód, úgy a megrendelő választása szerint a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget Szolgáltató nem fizeti vissza. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. 

12.) Panaszok intézése

 Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út. 

13.) Adatkezelés

 Az üzemeltető adatkezelési tájékoztatója a a honlapon külön menüpontban érhető el. 

14.) Egyéb rendelkezések

 A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók